Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jak od toho ministra dopravy Tika.

Zvýšil se počet nehod, je třeba zpřísnit bodový systém.

Na otázku po příčinách nárůstu počtu nehod odpověděl, že je nezná...

Aristotelská logika, že?

Příčiny nezná, ale ví, že je třeba zpřísnit bodový systém.

Bezpečnost na silnicích lze zvýšit jedině sledováním a trestáním nedodržování předepsané rychlosti?

Co je zase tohle za volovinu?

Nedání přednosti a další nejsou příčinami nehod?

0 0
možnosti

Vy jste přesně ten typ člověka,který produkuje jednu generaci nemehel za volantem za druhou.Tady není problém v samotných řidičích,ale právě v těch údajně erudovaných samozvaných odbornících,jenom proto že na to mají školu.Nechci ani domýšlet co se na té akademii a.s. učí za kraviny.

Vážený pane řediteli.Představte si obyčejnou situaci na obyčejné silnici o dvou pruzích.Jedno auto předjíždí druhé a v době předjíždění poruší rychlost,protože řidič-debil porušuje předpisy nedodržením konstantní rychlosti.Je-dle vás- menší riziko čelního střetu a následné smrti,když se objeví auto v protisměru,jestliže řidič předjede předpisovou rychlostí?A takovíhle odborníci radí na důležitých postech. Kolik smrtelných nehod se stalo čelním nárazem kvůli bránění v předjíždění,které je mimochodem za 7 bodů?A to pouze v případě,že ho prokážete,takže nikdy.Proto policajti-alibisti vždy používají tu kouzelnou formuli nepřizpůsobení jízdy,která se zapisuje do celkových statistik!Do defenzívní jízdy jen tak mimochodem také patří povinnost umožnit bezpečné předjetí rychlejšímu řidiči.BEZPEČNÉ PŘEDJETÍ, vážený pane!Kolik řidičů ho dodržuje?

0 0
možnosti

Autor článku by nejraději měřil rychlost chůze při přesunu na WC.Článek je pěkný blábol.

Obce by vůbec měly mít zakázáno měřit rychlost, protože se jedná jen o byznys do kapes radních v čele se starostou.

0 0
možnosti

S měřením rychlosti obecní či městskou policí budu souhlasit jen tehdy až z toho přestane být pouze výdělečná činnost obcí, která má s bezpečnosti provozu pramálo společného. Najezdil jsem se v minulosti dost a příkladů bych tady mohl uvést více, ale nemá to tady cenu psát. Mnoho řidičů má podobné zkušenosti. Restrikce v takové podobě zvýšení bezpečnosti provozu neprospěje. A nulová tolerance alkoholu cyklistů je další paskvil.

3 1
možnosti

Rozumne by bylo merit tam, kde je opravdu nejake nebezpeci. A hlavne u skol a skolek. Ostatni uz vyresi ten radar ukazujici jak rychle jedet. Dobre 90% ridicu zpomali kdyz vjede do obce a vidi ze jedou moc rychle.

Ale z toho obci zadne penize neplynou.

Ale domnivam se, ze se tam snizi pocet nehod zavinenych rychlou jizdou.

2 0
možnosti

Automatizované měření rychlosti nemá s bezpečností silničního provozu v drtivé většině nic společného. Vesměs jde o výběr novodobého "mýtného", nebo může autor doložit na konkrétních případech snížení nehodovosti v důsledku instalace stacionárního radaru? Pokud by příjem z pokut byl příjmem státního rozpočtu, rázem by bylo po měření v obcích, klidně bych se vsadil. Pokud by šlo některým starostům o bezpečnost, nabízí se úplně jiná řešení než radar - ti co v místě běžně jezdí pak místo na okolí čumí na tachometr - ohromně bezpečné.

7 0
možnosti

Tak jsme zřídili vinařské cyklostezky na které se nemůže pozřít ani kapka alkoholu na rozdíl od celé Evropy Děkuji takové nařízení nechci

7 0
možnosti
Foto

Měření rychlosti je pouze zástěrkou jak okrást co nejvíc lidí.

7 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 11,07
  • Průměrná čtenost 1306x
Zakladatel Dopravní akademie a.s., propagátor defenzivního způsobu jízdy a autor publikací pro žáky i učitele autoškol.

Seznam rubrik