Děkujeme za pochopení.
A66n50t81o52n74í93n 52K43o96u71n46o30v67s44k85ý
To jak od toho ministra dopravy Tika.
Zvýšil se počet nehod, je třeba zpřísnit bodový systém.
Na otázku po příčinách nárůstu počtu nehod odpověděl, že je nezná...
Aristotelská logika, že?
Příčiny nezná, ale ví, že je třeba zpřísnit bodový systém.
Bezpečnost na silnicích lze zvýšit jedině sledováním a trestáním nedodržování předepsané rychlosti?
Co je zase tohle za volovinu?
Nedání přednosti a další nejsou příčinami nehod?
M62i42c44h18a22l 23S70v32o28b50o75d85a
Vy jste přesně ten typ člověka,který produkuje jednu generaci nemehel za volantem za druhou.Tady není problém v samotných řidičích,ale právě v těch údajně erudovaných samozvaných odbornících,jenom proto že na to mají školu.Nechci ani domýšlet co se na té akademii a.s. učí za kraviny.
Vážený pane řediteli.Představte si obyčejnou situaci na obyčejné silnici o dvou pruzích.Jedno auto předjíždí druhé a v době předjíždění poruší rychlost,protože řidič-debil porušuje předpisy nedodržením konstantní rychlosti.Je-dle vás- menší riziko čelního střetu a následné smrti,když se objeví auto v protisměru,jestliže řidič předjede předpisovou rychlostí?A takovíhle odborníci radí na důležitých postech. Kolik smrtelných nehod se stalo čelním nárazem kvůli bránění v předjíždění,které je mimochodem za 7 bodů?A to pouze v případě,že ho prokážete,takže nikdy.Proto policajti-alibisti vždy používají tu kouzelnou formuli nepřizpůsobení jízdy,která se zapisuje do celkových statistik!Do defenzívní jízdy jen tak mimochodem také patří povinnost umožnit bezpečné předjetí rychlejšímu řidiči.BEZPEČNÉ PŘEDJETÍ, vážený pane!Kolik řidičů ho dodržuje?
R84o35b67e15r28t 29T30r52o55š19k79a
Autor článku by nejraději měřil rychlost chůze při přesunu na WC.Článek je pěkný blábol.
Obce by vůbec měly mít zakázáno měřit rychlost, protože se jedná jen o byznys do kapes radních v čele se starostou.
D15u57š36a28n 47N70i95k51o32d16e22m
S měřením rychlosti obecní či městskou policí budu souhlasit jen tehdy až z toho přestane být pouze výdělečná činnost obcí, která má s bezpečnosti provozu pramálo společného. Najezdil jsem se v minulosti dost a příkladů bych tady mohl uvést více, ale nemá to tady cenu psát. Mnoho řidičů má podobné zkušenosti. Restrikce v takové podobě zvýšení bezpečnosti provozu neprospěje. A nulová tolerance alkoholu cyklistů je další paskvil.
V77o45k48o59u26n 90V94l27a63d11i98m17i67r
Rozumne by bylo merit tam, kde je opravdu nejake nebezpeci. A hlavne u skol a skolek. Ostatni uz vyresi ten radar ukazujici jak rychle jedet. Dobre 90% ridicu zpomali kdyz vjede do obce a vidi ze jedou moc rychle.
Ale z toho obci zadne penize neplynou.
Ale domnivam se, ze se tam snizi pocet nehod zavinenych rychlou jizdou.
Z18b38y66n27ě10k 47H91a39l52u62z38a
Automatizované měření rychlosti nemá s bezpečností silničního provozu v drtivé většině nic společného. Vesměs jde o výběr novodobého "mýtného", nebo může autor doložit na konkrétních případech snížení nehodovosti v důsledku instalace stacionárního radaru? Pokud by příjem z pokut byl příjmem státního rozpočtu, rázem by bylo po měření v obcích, klidně bych se vsadil. Pokud by šlo některým starostům o bezpečnost, nabízí se úplně jiná řešení než radar - ti co v místě běžně jezdí pak místo na okolí čumí na tachometr - ohromně bezpečné.
M60i85l93a33n 61P32t97á52č79e71k
Tak jsme zřídili vinařské cyklostezky na které se nemůže pozřít ani kapka alkoholu na rozdíl od celé Evropy Děkuji takové nařízení nechci
F56r31a65n67t13i39š56e37k 54K77š16í49r
Měření rychlosti je pouze zástěrkou jak okrást co nejvíc lidí.
- Počet článků 33
- Celková karma 11,07
- Průměrná čtenost 1306x